Nézz utánna.A kormányrudat szidták,hogy eltört,és azért nem tudta irányitani a kocsit.A halálát khamill álltal leírt ,általam pontosított alkatrész okozta,mely behatolt a sisak egyetlen (milyen balszerencse!!) lehetséges pontján. A baleset oka a mai napig nem tisztázott pontosan,az viszont biztos,hogy a kormányrúd az ütközésnél törött el,mert az utolsó pillanatig próbált korrigálni a telemetria szerint.
A legvalószínübb magyarázatot a Discovery csatornán adták,halála után 3 évvel,mely szerint,mivel lassu köröket mentek a felvezető autó mögött,a gumijai kihűltek,így a nyomás csökkent,tele volt tankolva a kocsi,a kasztni fenéklemeze túl közel került az aszfalthoz,nem tudott kialakulni a korrekt leszorítóerőt termelő alsó légáramlás,a kocsi egyszerüen elrepült.......
Kiminél nem a fékcső fogta meg a kereket ( nem tudja, elszakad,mint a bugyigumi),hanem a kötelezően minden autóra felszerelt acélszál.
Ezt Senna balesete után tette kötelezővé a FIA ! ( egyetlen normális döntése )
2005. június 20. 22:05:20: megválaszolva DomE 0 által,
→ #460 2005. június 20. 21:28:06: megválaszolva Kergyu 0 által,
→ #452