HONDA fórum
2024. július 6. szombat, 06:42,  Csaba, Ézsaiás Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#816 -Törölt felhasználó- 2005. május 24. 11:59:55 re: #811 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel ez egy EPROM, ezért a figyelembe vétel csak úgy mehetne, hogy egy külön PIC(vagy más mikrovezérlő) figyelné a körülményeket, és egy nagyobb(512, 1024) EPROM program területeit kapcsolgatná az ECU MCU-jához. Azt nem tudom, hogy lehet-e menet közben is váltani. Ha csak adat táblák vannak az EPROM-ban, akkor lehet, ha program is van akkor nem, csak úgy, hogy az ECU-t resetelni kell egy pillanatra az átkapcsolás előtt.
Azért ez egy kicsit bonylultabb megoldás lenne, mint a sima chippelés.
Az átkapcsolhatóságról nincs infó?
2005. május 24. 12:13:33: megválaszolva Gunnar +  által, → #820 


Az eredeti hozzászólás
#811 tschokker +  2005. május 24. 11:43:41 re: #802 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Részterheléses üzemmódban is lehet változtatni vagy csak a 75-80%-os gázpedállenyomás utáni fix táblázatadatokban? Mit szólsz a téli és nyári verzióhoz ami figyelembe veszi az időjárási sajátosságokat is?
2005. május 24. 11:59:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #816 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.35, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.102 mp, 7 query