Mivel ez egy EPROM, ezért a figyelembe vétel csak úgy mehetne, hogy egy külön PIC(vagy más mikrovezérlő) figyelné a körülményeket, és egy nagyobb(512, 1024) EPROM program területeit kapcsolgatná az ECU MCU-jához. Azt nem tudom, hogy lehet-e menet közben is váltani. Ha csak adat táblák vannak az EPROM-ban, akkor lehet, ha program is van akkor nem, csak úgy, hogy az ECU-t resetelni kell egy pillanatra az átkapcsolás előtt.
Azért ez egy kicsit bonylultabb megoldás lenne, mint a sima chippelés.
Az átkapcsolhatóságról nincs infó?
Részterheléses üzemmódban is lehet változtatni vagy csak a 75-80%-os gázpedállenyomás utáni fix táblázatadatokban? Mit szólsz a téli és nyári verzióhoz ami figyelembe veszi az időjárási sajátosságokat is?
2005. május 24. 11:59:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #816
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok