Egy monoton hang elkezdett hallkan mondogatni az agyamban : RAKASD-BELE , RAKASD-BELE , RAKASD-BELE , RAKASD-BELE ...
Nem tudom meddig bírok ellenállni neki, szerencsére szegény az eklézsia, úgyhogy elkapkodni úgysem tudok semmit...
(Jut eszembe valaki igazán elvihetné már a kerékpárhordozót...- Honda adás-vétel topic #6698as beirás-
ha lemegyek a garázsba a bicómért, mindig majd kitöröm benne a nyakam...)
Azért is izgat a p-box, mert az esetek döntő töbségében nyugodtan, különösebb vadulás nélkül vezetek, de ha kell, úgy hörrenjen meg az motor az ember feneke alatt, hogy futkározzon a hátán a hideg a gyönyörűségtől ...
Ezeknek,az utólagosan beépített berendezéseknek Power box a gyűjtőneve,gyk. hasonló megoldással dolgoznak.A lényegük,hogy nem kell az ECU-hoz nyúlni (hála isten!!!),hanem egy külön stekkerrel kapcsolódik a gázolaj nyomásszabályozó rendszeréhez.Tehát valamilyen szinten kicsit átveri az ECU-t,de még bőven a tűréshatáron belűl.Csokiék külön hangolják autónként a motorhoz,ellátják hőm.kompenzálással,padon mérik,stb.
A megnövelt üzemanyagnyomás hatékonyabb porlasztást jelent,illetve ha tényleg padlózod,több a bevitt tüzelőanyag.
Érdekes tapasztalataim vannak vele,normál használat mellett kisebb az üzemanyagfogyasztás,rugalmasabb az autó,nem érződik a turbólyuk,azonnal reagál a gázadásra,mint egy benzines.
A motort nem tudja károsítani,hiszen nem drasztikusan emeli a teljesítményt/nyomatékot,nem nyúl bele a turbónyomásba/rendszerbe.
A Honda mérnökei dolgoznak??? Most egy világ fog összeomlani benned,az biztos! Az Accord befecskendező rendszere,és ECU-ja BOSCH.... ,a mérnökök majd a ráncfelvarrásnál fognak dolgozni konkrétan az tuti!
Ja,nekem a vadi új,1500km-t futott Rönyomba építették be,azóta hiba mentesen üzemel +6000km,a cégnél szinte csak én kapok visszatérítést üzemanyag megtakarítás cimén,peditg én 120-140 között járok a géppel!